Το Έργο του Θιβετανού Διδασκάλου

Προς το τέλος του 19ου αιώνα ο Θιβετανός Διδάσκαλος Djwal Khul -ως αντιπρόσωπος ολόκληρης της Πνευματικής Ιεραρχίας του πλανήτη- ανέλαβε το έργο να παρουσιάσει τρεις νέες ερμηνείες διδασκαλίας της Αιώνιας Σοφίας -σχεδιασμένες από την Ιεραρχία- και να τις διαχύσει στον κόσμο μας με σκοπό να εγκαινιάσει και να προετοιμάσει τη Νέα Πνευματική Εποχή. Είναι Εκείνος ο οποίος ανέλαβε να καταδείξει δύο μεγάλες πνευματικές αλήθειες: το γεγονός της ύπαρξης του Νέου Ομίλου Εξυπηρετητών του Κόσμου και το γεγονός της Επανεμφάνισης του Χριστού καθώς και το έργο της προετοιμασίας της ανθρωπότητας γι’ αυτό το πνευματικό γεγονός.

Για τον σκοπό της διάχυσης της νέας διδασκαλίας, ο Θιβετανός Διδάσκαλος συνεργάστηκε με δύο μεγάλες μαθήτριες: την Helena Blavatsky όπου της υπαγόρευσε -το διάστημα 1875 – 1890- το πρώτο μέρος της διδασκαλίας -την οποία αποκάλεσε ο Ίδιος ο Διδάσκαλος “προπαρασκευαστική”– και αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος του σπουδαίου εκείνου βιβλίου “Μυστική Δοξασία” και με την Alice Bailey όπου της υπαγόρευσε την περίοδο 1919 – 1949 το δεύτερο μεγάλο μέρος της διδασκαλίας – “ενδιάμεση”. Το τρίτο και τελικό μέρος  –“αποκαλυπτική”- θα δοθεί από τον Διδάσκαλο D.K. στις αρχές του αιώνα που διανύουμε μέσω ενός προετοιμασμένου μυημένου για τον σκοπό αυτό.

Σύμφωνα με τον Διδάσκαλο, όσοι επιδιώκουν να χρησιμοποιήσουν τη διδασκαλία δημιουργικά, πρέπει  το έργο τους “να αφιερωθεί στην ανοικοδόμηση του βωμού της ζωής του ανθρώπου’ στην ανακατασκευή της μορφής της ζωής της ανθρωπότητας’ στην ανασύσταση του νέου πολιτισμού πάνω στα θεμέλια του παλιού και στην αναδιοργάνωση των δομών της παγκόσμιας σκέψης’ της παγκόσμιας πολιτικής’ καθώς και στην αναδιανομή των παγκόσμιων πόρων σύμφωνα με τον θείο σκοπό. Τότε και μόνο τότε θα γίνει εφικτό να συνεχιστεί η αποκάλυψη”.

Το έργο του Θιβετανού Διδασκάλου Djwal Khul

Το Έργο του Θιβετανού Διδασκάλου με την Αlice Bailey

Το δεύτερο μέρος της διδασκαλίας της Αιώνιας Σοφίας που υπαγορεύθηκε από τον Διδάσκαλο D.K. προς την Alice Bailey περιλαμβάνει τα παρακάτω βιβλία:

  • Μύηση Ανθρώπινη και Ηλιακή
  • Επιστολές επί του Αποκρυφιστικού Διαλογισμού
  • Πραγματεία επί του Κοσμικού Πυρός
  • Πραγματεία επί της Λευκής Μαγείας

Πραγματεία επί των Επτά Ακτίνων (που περιλαμβάνει τα παράκατω πέντε βιβλία):

  • Εσωτέρα Ψυχολογία I
  • Εσωτέρα Ψυχολογία II
  • Εσωτέρα Αστρολογία
  • Εσωτέρα Θεραπευτική
  • Οι Ακτίνες και οι Μυήσεις

 

  • Γοητεία: Ένα Παγκόσμιο Πρόβλημα
  • Μαθητεία στη Νέα Εποχή I
  • Μαθητεία στη Νέα Εποχή II
  • Τα Προβλήματα της Ανθρωπότητας
  • Η Επανεμφάνιση του Χριστού
  • Το Πεπρωμένο των Εθνών
  • Τηλεπάθεια και ο Αιθερικός Φορέας
  • Εκπαίδευση στη Νέα Εποχή
  • Η Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας

Επίσης υπάρχουν μια σειρά από βιβλία που η A. Bailey έγραψε από μόνη της τα οποία έκρινε ότι θα ήταν χρήσιμα για τους σπουδαστές καθώς διεγείρουν τη σκέψη και θα βοηθούσαν το έργο του Θιβετανού Διδασκάλου:

  • Η Συνείδηση του Ατόμου
  • Η Ψυχή και ο Μηχανισμός της
  • Από τη Διανόηση στην Ενόραση
  • Από τη Βηθλεέμ στον Γολγοθά
  • Η Ατελείωτη Αυτοβιογραφία

Το Φως της Ψυχής είναι ένα βιβλίο που έγραψε η A. Bailey σε συνεργασία με τον Θιβετανό. Σ’ αυτό το βιβλίο ο Διδάσκαλος παρέχει την αγγλική παράφραση των Yoga Sutras του Patanjali από τα Σανσκριτικά και εκείνη συνεισφέρει τα σχόλια, παίρνοντας βοήθεια από τον Διδάσκαλο ως προς τη σωστή τους ερμηνεία.

Καθώς προχωρούσε το έργο της διδασκαλίας και τα βιβλία δίδονταν παντού στον κόσμο, ο Διδάσκαλος εκπλήρωσε τον σκοπό Του να ανακοινώσει την ύπαρξη του Νέου Ομίλου Εξυπηρετητών του Κόσμου, όλων των πνευματικά αφυπνισμένων ανθρώπων από κάθε χώρα, φυλή, έθνος, τάξη, θρησκεία ενωμένων υποκειμενικά μεταξύ τους που μεσολαβούν ανάμεσα στην Ανθρωπότητα και την Πνευματική Ιεραρχία και εργάζονται για την αναδόμηση του κόσμου και την υλοποίηση του θεϊκού Σχεδίου. Κατόρθωσε να αγκυροβολήσει τις δύο Ιεραρχικές δραστηριότητες υπηρεσίας: των Τριγώνων και της Παγκόσμιας Καλής Θέλησης που αποσκοπούν στη σύνδεση όλων των μελών του Νέου Ομίλου Εξυπηρετητών του Κόσμου, ώστε να “εγκαθιδρυθεί ένας πυρήνας μεγάλης σύνθεσης”.

Ο Θιβετανός Διδάσκαλος μέσω των βιβλίων Του έδωσε έντονη έμφαση στο γεγονός της Επανεμφάνισης του Χριστού καθώς και στο έργο της προετοιμασίας γι’ αυτό το πνευματικό γεγονός. Ο Διδάσκαλος D.K. παρουσίασε τον Χριστό όπως αληθινά είναι, ως Παγκόσμιος Διδάσκαλος, η κεφαλή της Πνευματικής Ιεραρχίας και ως “η ίδια μεγάλη Ατομικότητα σε κάθε παγκόσμια θρησκεία”.

Το έργο του Θιβετανού Διδασκάλου Djwal Khul

Δύο Κύριες Ιδέες Πνευματικής Αλήθειας

Το πιο σημαντικό έργο του Θιβετανού Διδασκάλου έχει να κάνει με δύο κύριες ιδέες πνευματικής αλήθειας:

“Οι δύο κύριες ιδέες που αποτελούσαν χρέος μου να φέρω στην προσοχή της ανθρωπότητας σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν αγκυροβολήσει με ασφάλεια (αν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιήσω έναν τέτοιον όρο) και συνιστούν τις πιο σημαντικές όψεις του έργου που έκανα. Οι διατυπωμένες αυτές ιδέες είναι:

  1. Η ανακοίνωση της ύπαρξης του Νέου Ομίλου των Παγκόσμιων Υπηρετών (που μέχρι τότε δεν είχε αναγνωρισθεί). Είναι ένας αποτελεσματικός όμιλος εργατών, ενδιάμεσος ανάμεσα στην Ανθρωπότητα και την Πνευματική Ιεραρχία του πλανήτη.
  2. Η δήλωση που έγινε τελευταία, σε σχέση με την Επανεμφάνιση του Χριστού και για την άμεση παγιοποίηση του έργου της προετοιμασίας.

Όλα τα άλλα που έκανα στην υπηρεσία της Ιεραρχίας έχουν δευτερεύουσα σπουδαιότητα μπροστά στις δύο αυτές δηλώσεις πνευματικού γεγονότος […] Με περιμένει ένα άλλο έργο κάτω από την αναδιοργάνωση όλων των ιεραρχικών προσπαθειών που συνεπάγεται η επανεμφάνιση του Χριστού και η πιο στενή σχέση που θα εδραιωθεί τότε ανάμεσα στην ανθρωπότητα και την Ιεραρχία.”

Θιβετανός Διδάσκαλος Djwal Khul / Alice Bailey, “Η Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας”

 

Οι Νεότερες Αλήθειες

Ο Θιβετανός Διδάσκαλος μας αναφέρει τις νέες όψεις της θεμελιώδους Αλήθειας που δόθηκαν από Εκείνον στον κόσμο των σπουδαστών του αποκρυφισμού:

  1. Η Διδασκαλία για τη Shamballa. […] Η διδασκαλία αυτή περιλαμβάνει:

α. Πληροφορίες ως προς τη φύση της όψης θέληση.

β. Ενδείξεις ως προς τους υποκείμενους σκοπούς του Sanat Kumara.

γ. Οδηγίες ως προς τη δόμηση της  Antakharana, που είναι το πρώτο βήμα για την επίτευξη εναδικής συνείδησης και συνεπώς το πρώτο βήμα για την Οδό της Ανώτερης Εξέλιξης.

  1. Η Διδασκαλία για τη Νέα Μαθητεία. Αυτή υπήρξε επαναστατική όσον αφορά τις παλιότερες σχολές αποκρυφισμού. Η διδασκαλία περιλαμβάνει:

α. Μια παρουσίαση της νέας στάσης των Διδασκάλων προς τους μαθητές Τους. […]

β. Πληροφορίες ως προς τη σύσταση της Ιεραρχίας και των διαφόρων Ashram απ’ τα οποία αποτελείται. […]

γ. Μια παρουσίαση του νεότερου τύπου διαλογισμών, με την έμφασή του στον οραματισμό και τη χρήση της δημιουργικής φαντασίας […] Ο βασικός τόνος της ομαδικής συγχώνευσης και της υπηρεσίας υπόκειται στη νεότερη μορφή διαλογισμού […]

  1. Η Διδασκαλία για τις Επτά Ακτίνες. […] Έδωσα πολλές πληροφορίες πάνω στο θέμα και προσπάθησα να δείξω τη σημασία αυτής της διδασκαλίας απ’ την ψυχολογική σκοπιά, επειδή η νέα ψυχολογία διαμορφώνεται τώρα. Αν η εσωτερική διδασκαλία πρόκειται τελικά να γίνει κοινή στην παρουσίασή της, θα δοθεί πάνω στις γραμμές της ψυχολογίας, γιατί η εσωτερική διδασκαλία στην πληρέστατη και βαθύτατη έννοιά της αφορά την όψη συνείδηση του ανθρώπου και του Θεού.
  1. Η Διδασκαλία για τη Νέα Αστρολογία. […] Έδωσα αρκετά […] για να εδραιωθεί η νέα αστρολογία σε σταθερή βάση’ η ακρίβεια όσων έδωσα θα διακριβωθεί με την πάροδο του χρόνου, όταν οι αστρολόγοι που ασχολούνται με τα ωροσκόπια των προχωρημένων ανθρώπων και των μαθητών χρησιμοποιήσουν τους εσωτερικούς πλανήτες όπως δόθηκαν από μένα και όχι τους ορθόδοξους πλανήτες όπως γίνεται συνήθως […]
  1. Πληροφορίες για τον Νέο Όμιλο Yπηρετών του Κόσμου και το έργο του. Οι πληροφορίες αυτές περιλαμβάνουν:

α. Την αναγνώριση αυτού του ομίλου σαν ενδιάμεσου μεταξύ της Ιεραρχίας και της Ανθρωπότητας.

β. Τη φύση του έργου του καθώς επηρεάζει την ανθρώπινη ψυχή και καθώς επιδιώκει δια της μεσολάβησης των ανδρών και γυναικών Καλής Θέλησης να καθορίσει την περίοδο στην οποία ζούμε.

γ. Το έργο των Τριγώνων που ενσωματώνει δύο φάσεις του έργου του, δηλαδή τον σχηματισμό του δικτύου φωτός σαν τον αγωγό επικοινωνίας μεταξύ της Ιεραρχίας και της Ανθρωπότητας και τον ταυτόχρονο σχηματισμό του δικτύου Καλής Θέλησης, που είναι η αντικειμενική έκφραση της υποκειμενικής επίδρασης του φωτός. […]

  1. Η Απόπειρα Σχηματισμού ενός Εξωτερικού Κλάδου των Εσώτερων Ashram. Αυτή καταδεικνύεται στο έργο που έκανα με μια ειδική ομάδα ζηλωτών και αποδεγμένων μαθητών των οποίων οι οδηγίες που εκπορεύθηκαν από το Ashram μου, ενσωματώθηκαν στο βιβλίο Μαθητεία στη Νέα Εποχή (Τόμ. Ι και ΙΙ).
  1. Διδασκαλία πάνω στη Νέα Παγκόσμια Θρησκεία, με την έμφασή της στις περιόδους των τριών κύριων Πανσελήνων (Κριού, Ταύρου, Διδύμων) […] και των εννέα μικρότερων Πανσελήνων κάθε έτους. Αυτή οδηγεί σε μια επακόλουθη σχέση που εδραιώνεται μεταξύ του έργου του Χριστού και του Βούδδα στις διάνοιες των ανθρώπων με πνευματική κλίση παντού στον κόσμο, με αποτέλεσμα μια μεγάλη διεύρυνση της ανθρώπινης έφεσης. […]”

Θιβετανός Διδάσκαλος Djwal Khul / Alice Bailey, “Ακτίνες και Μυήσεις”

Το έργο του Θιβετανού Διδασκάλου Djwal Khul

Εκπαίδευση στη Νέα Μαθητεία

 Σε ολόκληρη τη διδασκαλία του Θιβετανού δίδεται ιδιαίτερη έμφαση σ’ αυτό που ο Ίδιος ονομάζει “Νέα Μαθητεία”.

“Η παλίρροια της πνευματικής ζωής είναι τόσο ισχυρή και μαχητική σήμερα, ώστε τα επόμενα εκατόν πενήντα χρόνια θα καταδείξουν την πραγματική φύση του Βασιλείου των Ψυχών ή του Θεού. Αυτό θα προκαλέσει επίσης θεμελιακές αλλαγές στους άμεσους σκοπούς που βρίσκονται μπροστά στην ανθρώπινη πρόοδο και στα σχέδια των Διδασκάλων για τη διδασκαλία που δίδεται και για την εκπαίδευση που παρουσιάζεται.”

Θιβετανός Διδάσκαλος Djwal Khul / Alice Bailey, “Μαθητεία στη Νέα Εποχή ΙΙ”

Το 1931 ο Θιβετανός Διδάσκαλος ανέλαβε το έργο της προσωπικής εκπαίδευσης μιας ομάδας πρόθυμων ανδρών και γυναικών από όλον τον κόσμο στις τεχνικές της αποδεγμένης μαθητείας οι οποίοι θα μπορούσαν να δοκιμασθούν αν ήταν κατάλληλοι για το ομαδικό έργο της Νέας Μαθητείας.

Αυτό το έργο του Θιβετανού Διδασκάλου – οι οδηγίες που δόθηκαν προσωπικά από τον Διδάσκαλο καθώς και ορισμένες γενικές οδηγίες που ενσωμάτωναν τη νέα προσέγγιση προς την Ιεραρχία, την πνευματική ζωή και οι νέες εκπαιδευτικές αναπτύξεις – οι στόχοι της Νέας Εποχής παρουσιάζονται στα βιβλία “Μαθητεία στη Νέα Εποχή Ι & II”.

 

Εσωτερικές Σχολές

Μέρος του έργου του Θιβετανού Διδασκάλου ήταν να θέσει τις βάσεις για τη δημιουργία των εσωτερικών σχολών που θα μετέδιδαν τη διδασκαλία για τη Νέα Μαθητεία και θα ετοιμάσουν τον δρόμο για τις νέες σχολές του μέλλοντος, τις Σχολές των Μυστηρίων.

Ήταν επιθυμία Του να δημιουργηθεί μια σχολή διαλογισμού, μελέτης και εσωτερικής διδασκαλίας η οποία δε θα περιόριζε κατά κανέναν τρόπο τους σπουδαστές της και δε θα τους δέσμευε με όρκους και υποσχέσεις. Μια τέτοια σχολή -η οποία δε θα είχε ως αντικείμενο τη θεολογία- θα μετέδιδε τις βαθύτερες εσωτερικές αλήθειες στους σπουδαστές -τις οποίες θα μπορούσαν ν’ αναγνωρίσουν αν υπήρχε εντός τους εκείνο που είναι πνευματικά αφυπνισμένο- αφήνοντάς τους ελεύθερους να δεχτούν ή όχι όσα παρουσιάζονται και να ερμηνεύσουν την αλήθεια όσο καλύτερα μπορούσαν.

Το 1923 η Alice Bailey προχώρησε στην υλοποίηση αυτού του οράματος, εγκαινιάζοντας τη σχολή Arcane. Ο Διδάσκαλος χρησιμοποίησε τη σχολή αυτή για το έργο της υπηρεσίας, όταν τα εκπαιδευμένα μέλη της μπορούσαν να προσφέρουν στην εφαρμογή του Σχεδίου και στην προετοιμασία για την επανεμφάνιση του Χριστού.

Στα πρότυπα της σχολής Arcane λειτουργούν όλες οι αληθινές εσωτερικές σχολές οι οποίες έχουν δημιουργηθεί έκτοτε.

Στις αληθινές σχολές εσωτερισμού η έμφαση δίδεται στην προσωπική ελευθερία του ατόμου, στον αμοιβαίο σεβασμό και την αληθινή αγάπη’ δεν απαιτείται κανενός είδους υπακοή και οι σπουδαστές δεν υποχρεώνονται ν’ αποδεχθούν οποιαδήποτε ερμηνεία ή παρουσίαση της αλήθειας. Η έμφαση δίδεται στον εσωτερικό Διδάσκαλο, την ψυχή, τον θείο Εαυτό μέσα σε κάθε ανθρώπινη ύπαρξη.

Ο βασικός τόνος όλων των αληθινών εσωτερικών σχολών είναι η υπηρεσία που βασίζεται στην αγάπη της ανθρωπότητας. Ολόκληρη η διδασκαλία, το διαλογιστικό έργο και η μελέτη αποσκοπούν να βοηθήσουν τους σπουδαστές να διευρύνουν τη συνείδησή τους, να αναπτύξουν τις δυνάμεις της ψυχής, να αντιληφθούν την έννοια της μιας ανθρωπότητας και της αληθινής υπηρεσίας και να διδαχθούν να υπηρετούν. Έτσι θα μπορέσουν να γίνουν “οι οικοδόμοι του νέου κόσμου και εκπαιδευτές της μελλοντικής κοινής γνώμης” για την αναδόμηση του κόσμου όπως προστάζει η Νέα Εποχή.

Το έργο του Θιβετανού Διδασκάλου Djwal Khul

Η Εμφάνιση του Πνευματικού Βασιλείου επί της Γης – Η Νέα Εποχή

Ο Θιβετανός Διδάσκαλος μας αναφέρει ότι βρισκόμαστε μπροστά σε ένα εξαιρετικά σημαντικό γεγονός που θα εγκαινιάσει τη Νέα Εποχή: την εμφάνιση του πέμπτου βασιλείου – του πνευματικού βασιλείου επί της γης σαν αποτέλεσμα της σχεδιασμένης δραστηριότητας του Νέου Ομίλου Εξυπηρετητών του Κόσμου που εργάζεται υπό την καθοδήγηση της Ιεραρχίας και του ίδιου του Χριστού.

“Σας επετράπη λοιπόν να συμμετάσχετε και να παρατηρήσετε το έργο της Ιεραρχίας στην έκταση της ατομικής πνευματικής επαφής σας και έχετε δει να συμβαίνουν τα εξής πνευματικά γεγονότα:

  1. Τη διάδοση της διδασκαλίας για τη Νέα Εποχή. Αυτή ασχολείται με τη νέα ψυχολογία, με τον έλεγχο της προσωπικότητας και με τα Μυστήρια του Βασιλείου του Θεού.
  2. Τη στοιχειώδη θεμελίωση εκείνων των σχολών του εσωτερισμού που θα ενσωματώσουν τη διδασκαλία για τη Νέα Μαθητεία και θα την κάνουν πρακτική στην εφαρμογή της. Υπάρχουν πολλές τέτοιες σχολές και η σχολή Arcane είναι μια απ’ τις πρώτες. Ετοιμάζουν τον δρόμο για τις μεγαλύτερες θεμελιώσεις που περιγράφονται στο βιβλίο μου Επιστολές επί του Αποκρυφιστικού Διαλογισμού.
  3. Την αναγνώριση σε αρκετά μεγάλη κλίμακα του Νέου Ομίλου Yπηρετών του Κόσμου και του έργου του.
  4. Την ανάδυση –μέχρι τώρα μόνο με συμβολικές ενδείξεις– του πέμπτου ή πνευματικού βασιλείου.
  5. Τον σχηματισμό της σκελετώδους δομής των νέων ομίλων μαθητών, την εμβρυακή εξωτερίκευση των εσώτερων Ashram. Αυτά θα πολλαπλασιαστούν στη Νέα Εποχή και έτσι θα προωθήσουν το έργο της ολοκλήρωσης των εσωτερικών και των εξωτερικών ομίλων και θα ενισχύσουν την ανάπτυξη του Βασιλείου του Θεού στη γη. Αυτό θα φέρει στην κοινή προσοχή το γεγονός της αναστήλωσης των Μυστηρίων της Μύησης.

Η δημιουργία της εξωτερικής μορφής στη γη μέσω των βιβλίων, των εσωτερικών σχολών και της εκπαίδευσης της κοινής γνώμης έχει ανατεθεί σ’ έναν όμιλο από μας που αποτελεί μέρος της εσώτερης παγκόσμιας κυβέρνησης – μαθητών και μυημένων […] Ο όμιλος στον οποίο αναφέρομαι αποτελείται από δύο μυημένους της Ανατολής -από τους οποίους είμαι ο ένας- και από πέντε μυημένους της Δύσης.”

Θιβετανός Διδάσκαλος Djwal Khul / Alice Bailey, “Μαθητεία στη Νέα Εποχή I”

Το έργο του Θιβετανού Διδασκάλου Djwal Khul

Το Έργο που Πρέπει να Γίνει

Ο Θιβετανός Διδάσκαλος έχει δώσει στα βιβλία του τη διδασκαλία και τις γραμμές πάνω στις οποίες καλούνται οι μαθητές να εργαστούν αληθινά προσφέροντας υπηρεσία στην ανθρωπότητα και στέκει πάντα δίπλα δίνοντας την αναγκαία βοήθεια σε όσους επιζητούν να προσαρμοστούν στο ενεργό έργο ως μαθητές και να υπηρετήσουν τη φυλή:

“Το έργο που πρέπει να γίνει είναι το ακόλουθο […] έχετε εκπαιδευθεί να το κάνετε’ ξέρετε τι να κάνετε και η ευθύνη είναι δική σας, όπως δική μου θα είναι η αδιάλειπτη βοήθεια.

  • Προετοιμάστε τους ανθρώπους για την επανεμφάνιση του Χριστού. Αυτό είναι το πρώτο και μέγιστο καθήκον σας. Το πιο σημαντικό τμήμα του έργου είναι να διδάξετε στους ανθρώπους –σε μεγάλη κλίμακα– να χρησιμοποιούν τη Μεγάλη Επίκληση, έτσι ώστε να γίνει μια παγκόσμια προσευχή και να εστιάζει το επικλητικό αίτημα της ανθρωπότητας.
  • Διευρύνετε το έργο των Τριγώνων, έτσι ώστε υποκειμενικά και αιθερικά το φως και η Καλή Θέληση να περιβάλουν τη γη.
  • Προωθήστε αδιάκοπα το έργο της Καλής Θέλησης, έτσι ώστε κάθε έθνος να έχει τον δικό του όμιλο ανδρών και γυναικών που θα είναι αφιερωμένοι στην εδραίωση ορθών ανθρώπινων σχέσεων. Έχετε τον πυρήνα και πρέπει να αναλάβετε την επέκτασή του. Έχετε την αρχή της Καλής Θέλησης παρούσα σ’ όλον τον κόσμο’ το έργο είναι πράγματι βαρύ, αλλά δεν είναι καθόλου ανέφικτο.
  • Αναλάβετε τη σταθερή διανομή των βιβλίων μου που περιέχουν πολλή διδασκαλία για τη Νέα Εποχή. Σε τελική ανάλυση τα βιβλία είναι τα εργαλεία της δουλειάς σας και τα όργανα με τα οποία μπορείτε να εκπαιδεύσετε τους εργάτες σας. Φροντίστε να διατηρούνται σε σταθερή κυκλοφορία.
  • Προσπαθήστε να κάνετε το Φεστιβάλ του Wesak (τη στιγμή της Πανσελήνου του Μαΐου) ένα παγκόσμιο φεστιβάλ που είναι γνωστό ότι έχει αξία για όλους τους ανθρώπους όλων των πίστεων. Είναι το φεστιβάλ στο οποίο οι δύο θείοι Ηγέτες, της Ανατολής και της Δύσης, συνεργάζονται και εργάζονται με την πιο στενή πνευματική ένωση’ ο Χριστός και ο Bούδδας χρησιμοποιούν αυτό το Φεστιβάλ κάθε χρόνο σαν το σημείο έμπνευσης για την εργασία του επόμενου έτους. Φροντίστε να κάνετε το ίδιο. Οι πνευματικές ενέργειες είναι τότε μοναδικά διαθέσιμες.
  • Ανακαλύψτε τα μέλη του Νέου Ομίλου Υπηρετών του Κόσμου, οπουδήποτε είναι δυνατό και ενισχύστε τα χέρια τους. Αναζητήστε τους σε κάθε έθνος καθώς εκφράζουν πολλές γραμμές σκέψεις και απόψεις. Να θυμάστε πάντα ότι στη δοξασία και στο δόγμα και στις τεχνικές και τις μεθόδους μπορεί να διαφέρουν αρκετά από σας, αλλά στην αγάπη για τους συνανθρώπους τους, στην πρακτική καλή θέληση και στην αφοσίωση για την εδραίωση ορθών ανθρώπινων σχέσεων στέκουν μαζί σας, είναι ίσοι σας και πιθανόν να μπορούν να σας διδάξουν πολλά […]”

Θιβετανός Διδάσκαλος Djwal Khul / Alice Bailey, “Η Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας”

 

“Είθε η ευλογία του Ενός τον Οποίο όλοι υπηρετούμε να είναι πάνω σας και πάνω σ’ όλους τους μαθητές παντού και είθε να εκτελέσετε όλο το μερίδιό σας βοηθώντας τους ανθρώπους να περάσουν απ’ το σκοτάδι στο Φως και από τον θάνατο στην Αθανασία.”

Ο Θιβετανός